Konya Öğretmenevi kimlere hizmet veriyor?

Benim bildiğim öğretmenevlerinden bütün Milli Eğitim personeli yararlanır. Ancak bu durum Konya Öğretmenevi için geçerli değil. Öğretmenevinin yakınındaki bir okulda hizmetli olarak çalışan bir okurumdan mesaj aldım. Okurum parası olduğu zaman öğretmenevinin yemekhanesine gidip, herkes gibi indirimden yararlanarak yemeğini yiyebiliyormuş. Ta ki, 20 Ocak Salı gününe kadar. O gün yemek için öğretmenevine gittiğinde, önüne bir liste konulmuş.
Bu listede indirimden yararlananların isimleri bulunuyormuş. Listeyi baştan sona okumuş. Fakat kendi ismini bir türlü bulamamış. Sonunda ne mi olmuş? İndirim yapılmadığı için yemek yiyememiş ve tekrar okuluna dönmüş. Peki, bu listede kimlerin isimleri vardı? İl Milli Eğitim Müdürlüğü personelinin, Karatay, Selçuklu ve Meram İlçeleri Milli Eğitim Müdürlükleri'nde çalışan personelin ve sağlık ocaklarında çalışan doktorların isimleri varmış.
İşin ilginç tarafı, eğitimin yükünü çeken öğretmenlerin ve hizmetli personelin isimlerinin listede yer almamış olması. Üstelik Öğretmenevi üyesi olmalarına ve bunun için aidat ödemelerine rağmen. Asıl hizmet edilmesi gereken personel, indirimden yararlanamıyor. Bu nasıl iştir, bir türlü aklım almıyor. Konya Öğretmenevi yöneticileri bir açıklama yapın da işi anlayalım.

Hiç yorum yok: